check
מורי שפה- מדור סין | לימודי אסיה

מורי שפה- מדור סין

מר גדי אימרל

מר גדי אימרל

מורה לשפה הסינית

מר גדי אימרל מלמד סינית מודרנית וסינית קלאסית, ובעל תואר ראשון ושני בחוגים ללימודי אסיה ופילוסופיה באוניברסיטה העברית, בנוסף ללמידת הוראת השפה הסינית בסין. 

קרא עוד


עבודת המוסמך שלי עסקה בפילוסופיה בודהיסטית סינית מוקדמת. בחרתי להתמקד בהוראת השפה מתוך רצון לפתוח עבור אחרים דלת אל השפה והתרבות הסינית על שלל הרבדים שלהן. הבנה טובה וטבעית של השפה היא הצעד הראשון להבנה של תרבות זרה, וזו בתורה מביאה להבנה מחודשת ועמוקה יותר של עצמנו ושל מקומנו בעולם.

המפגש עם התלמידים הוא תמיד חוויה מפתיעה ומאתגרת, ולעיתים קרובות אני מרגיש שאני לומד מהם לא פחות משהם ממני. לצד ההוראה של השפה עצמה, אני מנסה לסייע לתלמידים לרכוש כלים טובים יותר לחשיבה וללמידה, כך שבתום לימודיהם יוכלו להמשיך בכוחות עצמם. ההנאה הגדולה מההוראה היא להצליח לעזור לאנשים להתגבר על הפחד הראשוני שיש להם מהשפה, להאמין בעצמם, ולהבין שיש בהם יכולות שלעיתים לא חלמו עליהן.

קראו פחות
מורי שפה
מדור סין
מורי שפה- מדור סין
מדור סין
מר ז׳חאו-חה חן

מר ז׳חאו-חה חן

מורה לשפה הסינית

מר ז׳חאו-חה חן בעל תואר ראשון בספרות ובלשנות, וכיום לומד לתואר מוסמך באוניברסיטה העברית. מר חן מלמד את השפה הסינית, ברמת מתחילים וברמת מתקדמים.

קרא עוד


קוראים לי דזה חאו ונולדתי בשאנגחאי בסין. אני מלמד סינית מדוברת באוניברסיטה העברית.

אחרי שסיימתי את התואר הראשון שלי בספרות ובלשנות, טסתי לעיר קונמינג ללמוד עברית תנ"כית. שם הכרתי הרבה תיירים ישראלים, מהם למדתי קצת על התרבות הישראלית: תרבות טיול כתרמילאי. יש לישראלים שנה או שנתיים לטייל ולחשוב על מה לעשות בעתיד. זה נשמע כיף.

על מנת לגלות יותר את התרבות וההיסטוריה, החלטתי לטוס לישראל. בינתיים אני כבר פה שנתיים, ובמשך הזמן למדתי את התואר השני בלימודי ישראל. מה שגיליתי עכשיו הוא שלמרות המדינה הקטנה, ישראלים יודעים איך לעשות כיף עם מה שיש ולנוח טוב. אני רוצה ללמוד יותר על החברה ולהראות לסינים את התרבות הישראלית וגם לישראלים את התרבות הסינית.

שפה היא ממש קסם. לפני שלמדתי עברית דיברתי עם ישראלים באנגלית, וזה לא משהו. אחרי שלמדתי עברית, פגשתי ישראלים וגם סינים בטיוליי ומיד הפכנו לחברים משום שאני יכול לצחוק את הצחוקים שלהם, ולשתף את האוכל הטעים ולהתלונן על דברים לא טובים בשתי התרבויות. יותר שפות הן יותר משפחות.

אני ממש אשמח ללמד ישראלים שבוחרים ללמוד סינית מכיוון שבסוף זאת לא רק שפה שאני מלמד אותם, אלא גם עיר גדולה שאנחנו בונים ביחד. ככל שהעיר תגדל, נבין אחד את השני יותר טוב ונהיה יותר קרובים.  

קראו פחות
מורי שפה
מדור סין
מורי שפה- מדור סין
מדור סין
lin

גב' צ'יין לין

מורה לשפה הסינית

גב׳ צ׳יין לין בעלת תואר ראשון בספרות כללית ובלשנות סינית, ותואר מוסמך בלימודי אסיה מהאוניברסיטה העברית. גב׳ לי מלמדת את השפה הסינית בחוג ברמת מתחילים וברמת מתקדמים.

קרא עוד


בלימודי התואר הראשון, למדתי ספרות כללית ובלשנות סינית באוניברסיטת  Capital Normal University of Beijing. את התואר השני השלמתי בחוג ללימודי אסיה באוניברסיטה העברית.

אני אוהבת להיות מורה כי ההוראה מראה לי שוב ושוב שבתוך הלב של כל תלמיד/תלמידה קיים מורה אמיתי עבורי.

קראו פחות
מורי שפה
מדור סין
מורי שפה- מדור סין
מדור סין
גב׳ ג׳קי שן

גב׳ ג׳קי שן

מורה לשפה הסינית
יועצת ללומדי סינית

גב׳ צ׳יין לי ניהלה בעברה בית ספר פרטי לשפות בסין, ולימדה את השפה הסינית במקביל לדיפלומטים אמריקנים וישראלים. 

קרא עוד


למידה ולימוד שפות הם שאיפת חיי.

בסין, ניהלתי בית ספר פרטי לשפות. במקביל, לימדתי את השפה המנדרינית וקורסי תרבות שונים לנציגים דיפלומטים מהשגרירות והקונסוליה האמריקאית ומהקונסוליה הישראלית בצ'נגדו במהלך 6 שנים. ניסיוני האישי בתור תלמידה לשפות זרות מאפשר לי להזדהות עם קשייהם של תלמידיי, להסביר להם את הניואנסים וההבדלים הקלים שיש במילים הנרדפות בסינית, וכך לתת להם תפיסה חדה יותר של השפה. כתוצאה מכך הם מסוגלים לדבר סינית בצורה מדויקת. זה בדיוק מה שאני שואפת לעשות עם תלמידים ישראלים בארץ.

מבחינה אקדמית, אני רוצה לעבוד עם ישראלים אשר הגיעו לרמת שליטה גבוהה בשפה הסינית, ויחד איתם, לכתוב מילון סיני עברי ועברי סיני כדי להועיל לתלמידים משתי המדינות. אני מאמינה שמילונים דו-לשוניים הם כלי הכרחי על מנת לצלוח את עולמות המבוך של שתי השפות היפות והעתיקות הללו.

קראו פחות
מורי שפה
מדור סין
מורי שפה- מדור סין
מדור סין