check
דן קריבולוטי | לימודי אסיה

דן קריבולוטי

לאחר סיום לימודי בחוג ללימודי מזרח אסיה במגמת קוריאה, המשכתי בלימודים לתואר שני במדע המדינה. גם במסגרת התואר השני המשכתי לעסוק בנושאי קוריאה.

מיד עם סיום לימודי התקבלתי לעבודה כמתמחה בקבוצת Yonaco, שהיא חברת ייעוץ ופיתוח עסקי התמחה בעסקים עם קוריאה, ואשר לה סניפים בסיאול ובתל אביב. 

לאחר ההתמחות התקבלתי כעובד מן המניין ואני משמש כיום כמנהל פרויקטים בחברה.
הלימודים בחוג הכשירו אותי והכנו לי כלים לעמוד בהצלחה במגוון המשימות אותן אני מבצע כיום. בין השאר ביכולת שלי להתנהל עם עמיתי הקוריאנים בחברה ומול הלקוחות והשותפים העסקיים הקוריאנים איתם אני בא במגע יום-יום במסגרת תפקידי בחברה. במהלך שלושת השנים שלי בחברה, הידע והרקע שרכשתי באשר להתרבות ולשפה הקוריאנית סייעו לי לשבור את הקרח ולהתחבר אל האנשים, גם אם הם מנכ"לים ופקידי ממשל בכירים.
כבוגר החוג ללימודי מזרח אסיה אני ממליץ לסטודנטים של היום להתמקד לא רק בלימוד השפה התרבות וההיסטוריה, אלא גם להתעדכן ברמה היומיומית בהתפתחויות ובאקטואליה של הנעשה בקוריאה. כמו כן אני ממליץ מאוד להשתתף במסגרות השונות ובמפגשים עם אורחים מהמדינה הרלוונטית לכם. אלו יעזרו לך להבין טוב יותר את הרקע הנוכחי ולזהות את התחומים שתרצו להשתלב ולבנות רשת של חברים ואנשים שיוכלו לעזור ולייעץ לכם בעתיד.